torsdag den 1. januar 2015

I mit 2014...

...skrev jeg 103 indlæg på bloggen. De mest læste indlæg den sidste måned.
27/12/2014


04/04/2012

05/12/2014

15/12/2014
...var jeg på flere inspirerende kreative kurser.
...havde jeg købestop på tøj, garn og stof.
...blev jeg arbejdsløs. Første gang i ca. 30 år.
...fik jeg en ny jobtitel - free lance håndarbejdslærer.
...fik jeg konstateret leddegigt. Har det godt efter jeg har fået medicin.
...begyndte jeg at undervise i aftenskolen. Desværre blev flere hold aflyst. Håber på bedre held i 2015, så jeg kan leve af det.
...begyndte jeg at sælge mine unikke designs.
...koncentrerede jeg mig om broderi, re-design og design af garnrester.

En bluse, som var blevet for kort og ellers dømt til at smide ud. Jeg har strikket en ribkant og syet den på forneden. I halskanten har jeg syet fransk knuder. Jeg har brugt samme garn som til ribben. Jeg tror, den hurtig kan blive min yndlingsbluse.
Godt nytår.

Ingen kommentarer: