onsdag den 29. december 2010

Puder med kalligrafi - det færdige resultat

D. 18 oktober 2010 bad jeg om kommentarer til hvilken pude jeg skulle sy. Skulle bogstaverne være udfyldte, eller skulle omridset syes og med speckling udenom som en skygge? Jeg har syet den sidste i orange og pink hør. Billederne er ikke så gode, som jeg gerne ville have haft dem. Blitzen driller, men det hjalp at slå den fra.
Nærbillede
Nærbillede
Jeg har syet med lidt længere sting end normalt. Jeg vil gerne have blankheden frem i amagergarnet. Hvis jeg havde syet med små sting, virker stingene mere som en skygge.
Nu står puderne og pynter og lyser op i vores sofa.

Godt nytår.
Birgitte

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Vil du lave en pude med kalligrafi på bestilling og i givet fald, hvad koster det?

Birgitte Hansen sagde ...

Jeg bliver nød til at vide noget mere. Skal den være monteret? Har du selv pude? Farve? Skal teksten være det samme som min? Skriv venligst på min mail, så skal du få et svar.

Unknown sagde ...

Hej Birgitte

Tak for svar, men jeg har ikke din mail adresse.

mvh
Lisbeth Dall Schmidt

Birgitte Hansen sagde ...

Min mail: frkpink4@gmail.com. Du er velkommen til at skrive.