fredag den 5. december 2014

Julegaven...

til den kuldskære. I dag har jeg flere gaveideer til salg. Kig på de unikke ting.
Maskinstrikket blødt uldtørklæde med en orange stribe i den ene ende. Størrelse: 30 x 175 cm. Pris: 300 kr.
Maskinstrikket halsrør i uld. Størrelse: 56 x 40 cm. Pris 250 kr.
Maskinstrikket halsrør i uld. Størrelse: 56 x 40 cm. Pris 250 kr. Solgt
Krave lavet af en gammel trøje. Håndstrikket kant. Størrelse: 25 (højde) x 64 cm. Pris: 100 kr.
Jeg tilbyder kun salg mod forudbetaling via bankkonto. Send mig en mail med hvilken varer du ønsker. Udfyld også mailen med navn og adresse. Jeg sender et svar i løbet af 2 arbejdsdage med faktura samt betalingsoplysninger. Når jeg har modtaget din betaling sender jeg varen. Forsendelsen foregår med Post Danmark og er incl. i prisen.

Alle priser på siden er incl moms.

Ingen kommentarer: