søndag den 14. december 2014

Julegaven ...

til strikkenørden. Er god til opbevaring af sit strikketøj, når det skal med i byen.
A: Alt-mulig-pose. Str. 38 x 32 cm. En gammel broderet bakkeserviet, som er farvet. 125 kr. Forsiden.
Bagsiden af den alt-mulig-posen
B: Alt-mulig-pose str.: 32 x 28 cm. "G"et har jeg selv tegnet til korssting. 125 kr. 

C: Alt-mulig-pose. Broderiet er applikeret på. Str.: 34 x 34 cm. 100 kr.
Jeg tilbyder kun salg mod forudbetaling via bankkonto. Send mig en mail med hvilken varer du ønsker. Udfyld også mailen med navn og adresse. Jeg sender et svar i løbet af 2 arbejdsdage med faktura samt betalingsoplysninger. Når jeg har modtaget din betaling sender jeg varen. Forsendelsen foregår med Post Danmark og er incl. i prisen.

Alle priser på siden er incl moms.

Ingen kommentarer: