onsdag den 10. december 2014

En unik julegave...

til kæresten, konen, hunden, svigermor.

Få broderet dit ynglings citat på papir (110 g akvarelpapir).
Pris: 450 kr. incl materialer, dog ikke en ramme. Størrelse: A4.  Eksemplet er privatejet.
Det kan stadig nåes inden jul. Jeg vil gerne have bestillingen senest d.15 december (hvis det skal bruges som julegave) så jeg kan nå at sy (1-2 dage) og sende det.

Jeg tilbyder kun salg mod forudbetaling via bankkonto. Send mig en mail med hvilken tekst og farve du ønsker broderet. Udfyld også mailen med navn og adresse. Jeg sender et svar i løbet af 2 arbejdsdage med faktura samt betalingsoplysninger. Når jeg har modtaget din betaling sender jeg varen. Forsendelsen foregår med Post Danmark og er incl. i prisen.

Alle priser på siden er incl moms.

Ingen kommentarer: