mandag den 22. december 2014

Julekortet...

er syet, skrevet og sendt.
Fremgangsmåde:
1. På computeren har jeg skrevet "GOD JUL". Jeg har brugt Arial og store bogstaver. Størrelsen kan jeg ikke huske, men størrelsen af bogstaver skal passe til det, som du vil lime det færdige resultat på. Bogstaverne er midtcenteret.
2. Overført teksten til papir med en blød blyant. Jeg har et lysbord, når jeg skal overføre teksten ellers kan vinduet bruges. Jeg har brugt gamle julesange fra en gammel højskolesangbog.
3. Prik huller med ca. 4 mm mellemrum med en spids nål. I bogstavrundingerne 2-3 mm mellemrum. Visk stregen forsigtig ud.
4. Sy med 2 tråde amagergarn i en spids nål. Sy i hullerne. PAS PÅ ikke at stramme for hårdt, så går papiret i stykker.
5. Skær papiret til og lim det på dit kort.

Ingen kommentarer: