lørdag den 12. marts 2011

Fokusgruppedeltager

http://www.juliana.dk/ havde jeg læst, at de søgte folk med interesse i drivhuse. Jeg meldte mig og har været til møde idag.
Vi har bl.a. snakket om årets gang i drivhuset, møblering, ønsker til forbedringer og udvekslet erfaringer. Vi var 5 personer ialt - 4 fra Sjælland og så mig fra Fyn.
Vi sluttede med at se "fabrikken". Her samler de alle delene, som er fremstillet andre steder i landet eller udlandet. Drivhusene bliver alle afsendt fra afdelingen i Odense.
Jeg har fået mange ideer til min 7-kantet pavillon. Jeg håber snart på lidt bedre/varmere vejr, så jeg kan få pavillonen rengjort og jeg kan begynde mit udeliv i den.

Som tak for deltagelsen fik jeg to bøger i gave. Jeg glæder mig til at kigge i dem og få inspiration.

Ingen kommentarer: