onsdag den 20. januar 2010

Puder med broderi, patchwork

Mine puder i køkkenet var blevet træls at se på. Så jeg har været igang med at sy nogle nye.
Midterstykket er uldbroderi. Arme og hoved er broderet i Amagergarn. Ellers er det stofrester jeg har brugt. (Broderiet har jeg fået af en kollega, som mente, at det ikke kunne sælges på det årlige spejderloppemarked).
Igen er midterstykket broderi. Det er en mellemlægsserviet med korssting. Jeg har brugt karteflor for at "bløde" overgangen mellem stoffet og broderiet.











Patchworkstjerne syet på en af de gamle puder. I midten en stofbetrukket knap.












Jeg vil nu sy nye hynder til slagbænken og taburetterne. For nu ser de kedelige ud. Når det er gjort vender jeg tilbage med nogle billeder.

Ha' det.
Birgitte

Ingen kommentarer: