lørdag den 2. januar 2010

Nytårsforsæt

Jeg er stolt af mig selv. Sidste nytår lavede jeg en aftale med mig selv om, at jeg ikke måtte købe nyt stof, garn mm. Det er gået rigtigt godt, men jeg synes nu ikke det er svundet i bunkerne. Jeg vil prøve at holde mit nytårsforsæt et år endnu.
I uge 33 - 2009 var jeg på re-design kursus på Skals Håndarbejdsskole http://www.skals.nu/. Jeg blev ikke færdig med en hætte til min symaskine. Jeg har brugt min ferie på at få den lavet færdig.

Den er syet i vadmel - 100% uld. Billedet har jeg hentet på nettet. Lamineret det og syet på. Der er broderet en masse piskeknuder i røde, orange og pink farver. De er som en streg under billedet.
Nålepuden tv er syet i en rest valket uldtrøje og med en slået knap i midten. På knappen har jeg syet speckling.







Det var alt for idag.
Birgitte

Ingen kommentarer: