torsdag den 25. februar 2010

Tøvejr

Idag er det tøvejr. Dejligt, da jeg går og længsel efter forår. Forleden dag, da solen var fremme var det 18 grader i vores pavillon. Jeg glæder mig til at komme derud og få den gjort rent, så vi kan drikke vores kaffe mm. derude.

Lægkartofler er lagt til spiring. De skal dyrkes i spande, så vi får tidlige kartofler. Håber det bliver i maj. De første frø er købt og listen med resten af frø er skrevet. Så forår, kom.











Sidst vi var i Agger manglende vi et par ordentlige varmeisolerede grydelapper. Det måtte jeg gøre noget ved. Her er resultatet. Jeg har brugt 2 uldtrøjer, der er valket i vaskemaskinen. Lagt alu-mellemlægningsvlies imellem lagene og kantet dem først med tungesting derefter hæklet fastmasker og til sidst en række krebsemasker (fastmasker, som er hæklet baglæns - fra venstre mod højre). Jeg håber de kan isolere for varmen.






Når jeg ser fjernsyn strikker jeg tit sokker. Garnet er farvet sådan, at det skifter farver efterhånde som strikketøjet skrider frem. Jeg synes ikke garnet er så flot, som noget jeg har købt i Flensborg.

Ingen kommentarer: