onsdag den 14. august 2019

Sommerhusliv - strik

Jeg har 2 skønne steder at være. Det ene er i Palleshave og det andet er i vores sommerhus i Thy. Jeg elsker at være i vores sommerhus og vild med det liv vi lever her. Det er godt for os - vi slapper af. Leo hygger sig med de mange projekter han har gang i. Jeg i mit stille hjørne, hvor jeg strikker eller læser.

Min plads i sommerhuset er i hjørnet af stuen, hvor jeg har indrettet en hyggekrog. Her har jeg mine strikketing, så de er inden for rækkevidde. Puden i stolen har jeg selv strikket og skammel har jeg ombetrukket til møbelpolstring.

Jeg kan kigge ud af vinduet, på mit strikketøj eller på fjernsynet.

Jeg kan også følge med i hvad der foregår i køkkenet, ved spisebordet eller i hyggekrogen.


Jeg befinder mig på den dejligste plet. Lige midt i Thy, som byder på mange skønne oplevelser og natur.

Jeg strikker tit på flere ting af gangen. For tiden er det mit tørklæde, Osaka i silk-mohair fra Ito. Garnet købte jeg på Saltum Uldfestival i år.

Ingen kommentarer: