søndag den 16. februar 2020

I godt selskab

Søndag er stille. Jeg er nu alene hjemme. Det kan jeg godt lide at være, så kan jeg blogge, strikke, se tv og drikke varm saft.

I løbet af dagen overvejede jeg lidt oprydning/rengøring, men med det mørke vejr pga. regn og blæst, der har præget søndagen, besluttede jeg hurtigt at udsætte det til en anden dag.

Det er nemt at vælge kreative sysler. Jeg har lavet nogle vikleprøver på papringe og brugt dem som unikke kunstværker.
Dekoration på væggen ved min seng
Jeg har tegnet cirklerne efter en tallerken. Lidt forskudt. Til den farveglade har jeg brugt 1½ mm pap og brugt en hobbykniv til at skære den ud. Til den sort/hvide har jeg brugt bagsiden - pap - fra en A4 blok og den har jeg klippet ud med en spids saks.

Sørg for at skære/klippe rundt, da unøjagtigheder tydeligt kan ses
Begynd at vikle garn tæt om ringen. Vælg dine egne farver og evt. tema. Jeg har brugt malertape til at hæfte enderne med på bagsiden. Sat en hvid tråd i og hængt dem op med en nål.
Nærbillede af den farveglade

og den grafiske sort/hvid


Ingen kommentarer: