søndag den 26. februar 2017

Den moderne daglejer

Siden september 2015 har jeg været i vikarbureau. Jeg har været mange forskellige steder f.eks. fabrik, køkken, kantine og vaskeri.

Da jeg begyndte som vikar, tog jeg en beslutning at jeg ville have det bedste ud af det. - Jeg gad ikke være sur og bitter. Jeg tog det som en udfordring og oplevelse hver gang jeg blev sendt et nyt sted hen. Jeg har været glad for at møde nye mennesker og kunne udfylde en plads, hvor der var et behov. Vikarjobbet har passet godt sammen med min undervisning. Som vikar kan jeg sige til og fra. Som vikar har jeg lært at bruge en mobiltelefon og være hurtig på tasterne, når der kom en sms med job. Jeg har også arbejdet en del, da jeg ikke viste hvad dagen imorgen og næste uge ville bringe af job. Det var med at slå til, når jobbene var der.

Jeg har været glad for at prøve det og vil gladeligt gøre det igen. hvis jeg bliver arbejdsløs. Nu er det slut.

I morgen mandag begynder jeg at arbejde i cafeen på Langeskov Planteskole. Jeg glæder mig til at få en fast arbejdstid og løn.
Tak for blomsterne, Kirsten


Ingen kommentarer: