søndag den 11. september 2011

Kalligrafi på Bardatræf

Svendborg Bibliotek havde spurgt om jeg ville skrive kalligrafi på Bardatræffet på Valdemar Slot. Jeg sagde: "ja". I morges kørte jeg derned til denne alfe/trolde-verden. Jeg skulle være der i ca. 1 time og prøve at få deltagerne til at skrive. Der kom en 10 stykker som prøvede kunsten at skrive kalligrafi. Der var et par stykker som havde talent for det. Desværre lå tidspunktet lige hvor det hele startede og inden de kom til biblioteks-standen tog noget tid.
Jeg synes det var sjovt at opleve og se. Jeg var meget fascineret af deltagernes påklædning - både forældre og børn var klædt ud. Det er en hel verden for sig selv.
Der skulle komme noget om træffet på RAMASJAN - børnekanalen. Det har forøvrigt været afholdt i Sorø også.

Ingen kommentarer: