tirsdag den 24. maj 2011

Kunsten at være kreativ

Mit hoved er fuld af kreative ideer, men desværre kan mine hænder og tiden ikke følge med. Jeg har en A4-mappe fuld af alle ideerne/tegningerne og venter på at blive udført. Nogle bliver hurtigt glemt. Dem betragter jeg, som uinteressante. De gode bliver husket og udført.

For tiden har jeg gang i 3 forskellige håndarbejder:

En strikket sommerbluse af garn, som jeg havde. Mønstret har jeg selv lavet. Ryggen er strikket. Mangler ca. ½-delen af forstykket. Skal være færdig i næste uge, hvor jeg skal til 50 års fødselsdag.



Det kendte tæppe - granny stripes, som jeg mangler ca. 20 cm på:

 














Mit "ventehåndarbejde". Nogle gange er min computer bare så laaaaangsom at jeg er ved at falde i søvn. Jeg har set en pude syet med 6-kanter i patchwork i rødlige nuancer. Sådan en måtte jeg eje til Agger. Alle 6-kanterne til 2 ens puder er klippet og syet på pap. Den første er jeg næsten færdig med at sy sammen. Det eneste jeg har købt til dette projekt er puderne. Stoffet har jeg fundet i mine gemmer.
















Kreative hilsner
Birgitte

Ingen kommentarer: