torsdag den 18. marts 2010

Blandende "bolcher" fra Palleshave

Nu er der ved at være flere forårstegn i haven. Lungeurt står med store knopper. Bliver solen ved med at skinne, varer det ikke længe før, de springer ud. I dag har vi drukket eftermiddagskaffe i pavillonen. Der var 18 grader derude. Herligt.
Kartoflerne gror i en halv flamingo-tønde.













De 2 flagspætter har besøgt os idag. De er gået i gang med at hakket i vores tørrestativ.











I "kunst og design" skal vi til at arbejde med re-design. Her har jeg syet en toilettaske af teposer. Jeg har klistret poserne på papir og bagefter er det lamineret - A3 størrelse. Hvis I skal lave/sy den, lad sømrummet vende udad. Det var meget besværligt at vende den. Den er lukket med en lynlås.






Jeg har lavet en pung af stofrester. Jeg har syet frimærker (lamineret) på. Bøjlen er syet på i hånden gennem hullerne i bøljen. Jeg har brugt hørgarn, istedet for sytråd.










God arbejdslyst.
Birgitte

Ingen kommentarer: