søndag den 6. december 2009

Jul, gaveidé

Jeg har længe ønsket mig en julesok til bl.a. kalendergaver. I går fik jeg syet en og så må jeg håbe at Leo fylder noget i den engang imellem. Jeg ved godt, at lilla er julens modefarve i år. Jeg har i mange år holdt af lilla ved denne højtid, selv min adventstange har flere gange haft lilla julelys i.
Endnu engang har jeg brugt stofrester til mit projekt.

Her er en lille hurtig gaveidé. Sy en kamerataske af filtet uld.
Eller hvad med et par æsker:

 
Her er et par æsker, hvor jeg har limet tebreveposer på. Æskerne har der engang været chokolade i. Jeg har klistret hele æsken til først og ladet den tørre. Givet 3 lag lak. Bagefter har jeg skåret låget fri. Låg og bund passer sammen.

Jeg vil fortsætte med at sy nisser til mine julebreve.

Ha' det.
Birgitte

Ingen kommentarer: