onsdag den 8. april 2020

Havedagbog

Pavillonen er blevet rengjort med brun sæbe. Forleden aften spiste vi derude. Leo havde røget laks over bålet og jeg havde bagt boller. Bollerne er lavet på gammelbrød, som er lagt i blød i juleøl. Juleøllet skal jeg have brugt inden det bliver for gammel. Opskrift kommer senere.

Sidste år købte jeg en nerie. Var spændt på om den ville overleve ved vinduet i garagen. Det gjorden den heldigvis. Jeg har plantet den om og har givet den en masse af gødning. Jeg bruger gødningstabletter.

Og der er blomsterknopper i den.

Efter dagens pligter holder jeg af, at sidde i pavillonen og strikker/læse. Lige nu er jeg igang med at hæfte alle trådene på en cape. Det er et projekt jeg er igang med sammen med Midtfyns Husflid. Følg med på deres side på Facebook, hvor opskriften ligger.

Ingen kommentarer: