mandag den 2. marts 2020

Sokkestrikning

Jeg elsker hjemmestrikket sokker og bruger dem gerne i den kolde tid. Jeg har strikket mange, da det er et strikketøj, som er let at have med i tasken. Jeg har bl.a. brugt weekenden på at strikke forskellige hæle til mit undervisningstilbud hos AOF, Svendborg. Se mere her.

Jeg strikker ikke længere på strømpepinde, men bruger magic loop, som kræver en lang rundpind. I begyndelsen synes jeg, det var svært at få magic loopen til at fungere. Nu synes jeg det er nemt og vil ikke tilbage til strømpepindene. Fordelen er også at det ikke kan høres, hvis jeg taber en strømpepind eller jeg skal bruge tid på at lede efter strømpepinden, især i bilen. Magic loop kan du også lære på kurset.


Jeg mangler nu at skrive kompendiet, som kan købes kurset. Håber du har lyst til at være med!

Ingen kommentarer: