søndag den 28. april 2019

Glimt fra 40-års jubilæum

Jeg har selv gået på Spejderskolen, da det var en husholdningsskole. Det er 40 år siden.
Brev til mine forældre om at jeg er indmeldt på Spejderskolen.
Nogle af os mødtes fredag aften til hyggelig samvær på Kastanielund i Svanninge Bakker. Snakken  gik livligt om alle minderne og vi kom sent i seng.
Bibi, Anne og Helle foran det store træ i gården på Kastanielund.
Lørdag tog vi på Spejderskolen til frokost.
På venstre side af bordet: Hanne, Augusta, Nete, Pia. På højre side af bordet: Bibi, Anne, Helle, Conny, Kirsten.
Det var første gang at jeg var tilbage på skolen efter jeg stoppede i 2014. Jeg havde det godt med gensynet og godt at høre, at det går godt. Vi havde en hyggelig eftermiddag med kaffe, kage, billeder og mange historie fra den tid. Tak til alle - også til mine gamle efterskoleelever - som deltog for at gøre dagen hyggelig. Dejligt at hilse på alle.

Ingen kommentarer: