fredag den 6. januar 2017

Status på strikke- og hækleåret 2016

Jeg har samlet alle banderolerne fra de garner jeg har strikket/hæklet med. Det er blevet til en del - 61 nøgler ialt og alt det løse (f.eks. strikkeprøver til undervisning)

Jeg har brugt:
1 nøgle Blackhill Silkwool
4 nøgler Tussah Tweed fra BC Garn

10 nøgler BabySilk fra Du store Alpakka

2 nøgler håndspundet Alpaca
5 nøgler Alpaca fra Drops
7 nøgler Mini Alpakka fra Sandnes Garn
8 nøgler Suri Alpakka fra Sandnes Garn


1 nøgle Karisma fra Drops
9 nøgler Cosmo fra Hjertegarn
3 nøgler Easy fra Sandnes Garn
1 nøgle Geilsk 100% uld

2 nøgler Fabel fra Drops
2 nøgler strømpegarn fra Hjertegarn
2 nøgler Raggi fra Järbo


2 nøgler bomuldsgarn fra Anna & Clara
2 nøgler bomuldsgarn fra Brugsen
3 nøgler Mandarin Petit fra Sandnes Garn

Det blev til 8.948 m og alt det løse, hvor jeg ikke har brugt et helt nøgle. Har stadig en del garnrester, som kan bruges til nye projekter.

Jeg er begyndt på det nye garnår. Jeg har flere strikke- og hækleprojekter i ærmet. Glæd jer.

Ingen kommentarer: