søndag den 30. oktober 2016

Kreative dage 2016

Jeg er netop hjemvendt fra kreative dage i Fredericia med en masse indtryk. Selvfølgelig har jeg også købt lidt ind, men bare ikke garn. Denne gang var det stof, postkort, stempel og en rundpind - det lugter da lidt af strik.
Møbelstof - muligvis til min stol, stof og mønster til en slå om kjole

Postkort og stempel
Rundpind nr. 5
Jeg hørte 2 foredrag. Det ene var "få det bedste ud af dit tøj - se godt ud, når du syr til dig selv!" med Signe Eriksen og Maria Fabæch Moesby. Foredraget var en øjenåbner. Dejligt at blive husket på, hvad jeg skal lægge vægt på når jeg syr tøj til mig selv. Jeg viste det godt, så HUSK det NU!

Det andet foredrag var "kreativ og på de sociale medier" af Charlotte Kaae. Jeg blev lidt klogere på at bruge Instagram. Jeg har jo oprettet en profil, som du meget gerne må følge. Jeg hedder frkpink4. Vi ses på Instagram.

Ingen kommentarer: