onsdag den 14. marts 2012

Lommefilosofi

I januar nyder jeg roen og stilheden. I februar gør jeg mig klar til foråret. Begynder at planlægge hvad der skal plantes, såes mm. i haven og andre gøremål. Februar betyder forøvrigt renselses. Marst/april høre som regle påsken til. Højtiden har noget med genfødsel at gøre. Her beynder alt at spinge ud og får lov til at spire. Det er tid til at folde sig og være kreativ.
Pavillonen er endelig gjort ren. Det tog lidt tid, da højtrykrenser gik i stykker. En ny er indkøbt. Der dufter dejligt rent og af brun sæbe.

Jeg vil gerne have nogle forskellige sorter af tomater. Tidligere år har vi ikke kunne få så mange forskellige. I år prøver jeg at så selv. Jeg har købt frøene på http://www.froetorvet.dk/. Ligenu står de i stuen og er kommet op. Det varer ikke længe før de kommer i pavillonen.

Ingen kommentarer: