mandag den 29. november 2010

Weekendens sysler

Meningen var at vi skulle have været til Agger lørdag/søndag. Jeg skulle have solgt julekort, æsker og en masse andre håndlavede ting på Heltborg Museums juelmarked. Lørdag eftermiddag besluttede vi at blive hjemme pga. snevejret. Det var ikke så slemt her i Palleshave, men tanken om at vi kunne køre i snestorm i minimum 4 timer, tiltalte os ikke.
Lørdag formiddag
Jeg fik en masse tid til at gøre en masse småting. Jeg har aldrig lave havregrynskugler. Det måtte jeg prøve, da eleverne på et tidspunkt i december skal på havregynskugleløb (a la lagkageløb). Kunne det nåes på den afsatte tid? Det kunne godt. Jeg fandt en opskrift på http://www.arla.dk/, som kan anbefales.
Ellers fik jeg kogt en stor grydefuld suppe. Det er jo dejligt at have i fryseren. Jeg fik også set et afsnit af Morse. Jeg har jo en svaghed for de engelske krimier i fjernsynet.
En vinterlig hilsen
Birigtte

Ingen kommentarer: