onsdag den 28. februar 2024

Hvad strikker du på?

 Jeg er lige blevet færdig med at strikke Esmeralda sweater fra Önling. Jeg er vild med retrillerne i sidesømmen og under ærmerne.




FACT

Jeg har strikket sweateren lidt længere end opskriften siger og på kroppen i siderne har jeg taget masker ud så den får A-facon. Begge dele klæder mig bedst. Ærmerne er strikket kortere. Den passer mig perfekt.

Jeg har valgt at bruge andre garner end i opskriften. Jeg har brugt ca. 200 g softwool (havregrød) fra Garnudsalg. Desværre er farven udsolgt. Af Super Kid Silk (råhvid) fra Mayflower har jeg brugt 5 nøgler.

Jeg har strikket med 1 tråd af hver kvalitet og brugt pinde nr.  5 og pinde nr. 4 til kanterne.

Blusen har kostet mig 410 kr.

Det var lidt inspiration fra mig. Hvad strikker du på?

Ingen kommentarer: