lørdag den 14. marts 2020

Vi hamstre ikke...

for fryseren var allerede fyldt op med en masse gode madvarer. Jeg er jo sådan indrettet, at jeg køber på tilbud, når det er noget vi bruger jævnligt. Det ligger nok også i mine gener😃. Vi har hvad vi skal bruge.

Jeg behøver hellere ikke at hamstre garn. Jeg har nok og en af mine missioner er, at jeg skal bruge, hvad jeg har. I går modtog jeg en opdateret opskrift på Ankers sommerbluse fra PetiteKnit. Garnet købte jeg sidste år til denne model. I mellemtiden har jeg brugt noget af garnet til strikkeprøver, så jeg har ikke nok. Jeg mangler ca. 100g, så dem må jeg købe. Så nu er det bare om at komme igang.

Foråret er på vej. Meget frister, lyset, solen og de varmere temperaturer. Farverne lokker, som når blomsterhovederne titter frem i skønne farver. Skoven går fra brun til grøn. Det giver energi.


Ingen kommentarer: