torsdag den 10. januar 2019

Strikkeåret 2019

Et nyt strikkeår er begyndt. Jeg har givet mig selv en udfordring: Jeg skal bruge alt det garn jeg har, dog må jeg købe hvis jeg mangler en farve til at give et pift eller garn, som kan bruges sammen med det jeg har. Og jeg har mange rester.
Kun et lille udpluk
Jeg er startet på en bilpude

og jeg er begyndt på en liste med, hvad mine næste projekt skal være:

  • Strikket sjal (ufarvet (grå) alpaka fra g-uld. Muligvis vil jeg købe 1-2 farver).
  • Hæklet vanter, hue, sokker og håndvarmer (opskrift og garn fik jeg i adventskalender fra Krea Deluxe).
  • Strikket bluse (Line fra Sandnes Garn. Muligvis vil jeg købe silk mohair og blande de to kvaliteter. Jeg skal have lave en opskrift)

Jeg begyndte sidste år med at bruge mine garnrester. Se her.

Ingen kommentarer: