søndag den 7. september 2014

Jeg har været...

på udflugt. Til mit jubilæum sidste år, fik jeg i gave en udflugt, med alt betalt af nogle af mine gode spejdervenner. Den oplevelse fik jeg igår.
Første stop var Johannes Larsens museum. Et dejligt, inspirerende sted at besøge, især i solskin, som det var igår.
Glimt fra haven
Mine værtinder
Efter besøget på museet gik turen til lystbådehavnen, hvor vi drak den medbragte kaffe. Snakken gik livligt. Vi hilste også på en gammel elev, som var på sejltur med sine forældre.
Vi sluttede aften på Thorsteds fiskerestaurant. Her fik vi buffet og kold hvidvin. På buffetten var der bl.a. krebsehaler, rejer - også pil selv, muslinger, torsk i sennepssauce, kuldmule i peberrodssauce, røget makrel, kold og varm røget laks, krebsesalat og meget mere, som jeg ikke kan huske.
Tak for en dejlig dag, Kirsten og Bodil.

Ingen kommentarer: